''Vad är problemet?''

Haha vi (med det menar jag Elin, Madde, Tina, Frida, jag och imellanåt hampus;)
har filmat då och då under hela vår dag typ;P
Vi pausade bara;)
Vilket resulterade i en ca 30 min lång video som vi ska se nån gång framöver ;D

Matten!..
Jag nynar på en låt ett tag:p..
Och efter en stund sjunger Amanda samma^^
Det är jättekul!^^..
''Haha den sjöng jag också nyss!'' ^^ humor jag har Möhöhöö!
Och Bella kom ett tag också:)
Hon Fanny Jessica och Amanda hade typ skrattanfall^^..
Och vår lärare bah.:
''Vad är problemet?..''
Han var så himmla seriös också;).. höhö kul^^




Jag har många bilder jag vill lägga in!!..
Men datorn e inte klar..
DET BLIR BILDBOMB NÄR DEN E KLAR!!;)


(Bild hittad på Facebook;).. Ja e på nedersta raden längst till höger;)
#1 - - Emma-F O T O B L O G G:

altt bra?=)

#2 - - matildac:

ahaaaokejokej,vars bor du :)

#3 - - LYDIA:

sv: Tack så jättemycket :)

#4 - - matildac:

ahaokeokej :D

#5 - - SIEL:

haha mindrre lyckat kanske ;D

#6 - - Majja Holmberg:

hehe okej,

tack så mke!

#7 - - Amanda:

vilka bloggar tycker du är enklast att läsa om du får välja mellan dem på blogg.se och devote.se?

#8 - - Gotlänning, sambo & foto:

KUL. Vann ni? :D

Till top