SemleKonversation mellan de interlektuella.

Hm.. Sitter barnvakt åt lillasyrran:p..
Och som den semlefantast jag är föreslog jag när vi var på affären att vi skulle
Köpa lite semle stuffs;)..
Klara och jag diskuterar vid matbordet..

Klara: Jag vill ha en semla. Med mycke mandelmassa och grädde.
Och de där pulvret längst upp!
Jag: Florsocker!!.........Jag tror inte du fattar men endå..
Floursocker Är ju Flour = Mjöl på engelska..
Så det borde bli mjölsocker?.. Det ser ju ut som mjöl eller hur?;)
Klara: Aa.. när kan jag få en semla?

Och jag som var lite extra tydlig för hennes skull;)
Whatevaa?;D

#1 - - It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:):

Okej :) Ursäkta för sent svar, varit på resande fot så inte kunnat blogga & så.. Men nu är jag tillbaka :) Allt bra med dig ? :)

#2 - - CLIP:

Jag med, så himla fin!



Åh, love, love, love:)

#3 - - CLIP:

Eller hur, freedom, han är gjort fel!

#4 - - Anonym:

vgd?

#5 - - Gotlänning, sambo & foto [TÄVLING]:

HAHA.. Roligt det där :D Fick hon en semla?

#6 - - matildac:

köp det !

de är billigt också :D

#7 - - Gotlänning, sambo & foto [TÄVLING]:

HAHA. Där ser man :D

Äter du inte semlor då? :D

#8 - - Gotlänning, sambo & foto:

PRECIS :@



Klart jag gör, dock har jag bara ätit 2 i år HIHI

Hur måna har du ätit?

Till top