Le Seigneur des filles!.. Lord of the girls.

Jag, Ella och my Little siss var på museet idag:D
Faktiskt ganska kul:)
Vi sprang runt lite här och där;)..
Fikade.. Köpte godis;)..
Och så fotade Ella hela tiden!:D
(har jag inget emot.. Då har man ju lite pics;)


Och så var det en tjej som Hette Kajsa som kom
till lekrummet när vi satt där:)
Hon va jättegullig:D

Ska lugnt skaffa MASSA! barn when I grow up:D
Eller så kanske jag ska ta och jobba med barn eller nått:)

Har ni tänkt på att barn nästan alltid säger sanningen?:)
Inte om de åt upp sista kakan utan att fråga eller så;)..
men frågar du tyyp..
''Vad tycker du om mammas nya hår?''
''nää.. De va mycket finare förut tycker jag..''

Precis så sa Klara när mamma hade klippt sig;)


I knooow I'm soooo beatutiful!!... hrm..
#1 - - Ella:

Haha den bilden tog jag hittade du inte nån rolig på mig:P

Till top