FRIDA HAR GJORT DET IGEN!!^^

Tjabba alla monster Diggare!!
Har varit med Sara och Madde;)..
Muddö har gött hem:).. Yes!! (2tally serious) närå;)..
Jag har kopplat Saras dator;P.. Ja e grym!!... Nä!;)
Men vi har fixat spotify och Ätit (as usual;D) 
Och.. Ja. . Just de ja ska hem sen:P...
Tänkte bara påpeka det;)..
Men nu ska vi gå och göra allt vi brukar göra;
Herråå på er!;D
Fride e beeest//Sara
#1 - - It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig:):

I Falun o på Åland :)

#2 - - matildac:

u är tyvärr ingen av finalisterna i Veckans blogg på min blogg,men det kommer fler chanser :)

#3 - - Anonym:

hejsan! du har väldigt intressanta inlägg men det är någonting som stör mig med den här bloggen.. jag har försökt ta reda på vad det är, och nu slår det mig när jag tittar in här! DIN DESIGN, helt ärligt talat, hur tänkte du med den? Jag menar inget illa men du bör fixa den. För fler besökare osv. :) hare bra! kram ylva

#4 - - Majja:

Okej. :)

#5 - - matildac:

ihihhiokejokej ;)

#6 - - Nikki:

Hej! Jag är med i månadens blogg hos http://jojjisen.blogg.se/2010/february/borja-rosta-i-manadens-blogg.html#comment , skulle vara hur gulligt som hälst om du ville rösta! Jag är nummer 7.

#7 - - Anonym:

Muddö har gött hem:).. Yes!! (2tally serious)

hahah, stackars din kompis!

Till top