;)

Hah! vi slutade 20 över tio^^
Men de flesta gick faktiskt och åt lunch först;P....
Sen så tog Elin och jag bussen till stan:)
Jag kan inte visa vad jag köpte..
För min dator e fortfarande paj..
Och det finns inget USB uttag på den här dåååliga
bärbara!..
Men vi tog en fikkaa;)... :P
Och så kom de ett par tjejer från ''Sida''..
(Vad nu det är;)..
Men de ''intervjuade'' oss om Härnösand typ:)
Sen så fick ja skjuts av Elins pappa till sjukhuset:)
Där resten av familjen var:)..
Tare lugnt det har inte hänt nått!:)
Nu sitter jag här och försöker skriva:P..
Och Jenny lyssnar på musik.. ASHÖGT!!
Hon har sånna där stora högtalare..
Men även ljudisolerat och stängd dörr..
Hjälper det?.. Nej!..



Eftersom jag inte har dator.. Och den här har inga bilder..
Så lägger jag in en Random bild.
Haha.. humor..
#1 - - matildac:

ba bra,vad gör du:D?

Till top