Brr?..

Friluftsdag idag..
Kallt som fan..

Först var vi på ett ställe.
Med dålig backe och ganska djup snö..
Vi åkte kanske 2ggr..
Sen fikade vi!^^

Sen gick vi till högslätten:)
Nice and warm^^
Och åt lunch;) (Hamburgare..assmå..)

Så var vi inne i högslätten och gjorde lite skojsiga videos^^..
JA VA GRYM!!
Vi skulle låtsas springa in i en dörr och falla ihop;)..
Jag slog armbågen i ett vasst gångjärn när jag skulle falla ihop-.-..
Ett fint jack, lite blod och en fett fin bula blev det!..-.-..

Latah gick vi till en asbrant backe!:D
Fett kul!^^
En bra ide är att inte ha smink en dag som denna..
Ni kan ju räkna ut hur jag såg ut;)

Nu har vi gått från högslätten och jag sitter och skriver på Saras
dator medans hon duschar:)

haha..SKA BYTA UT BILDEN NÄR JAG KOMMER HEM!;)
Ni får ha den bilden.. no phone..

btw ikväll äre U.K.M på kåken;D
#1 - - Anonym:

hej!

jag ska köpa nya converse, vet inte vilken färg bara.

vita, svarta, lila eller gröna vad tycker du ? =)

kram

#2 - - SIEL:

ahmen ellehur, lite för dyrt för ett armband:D

Till top