Don't juuump!

Goderkväller!:D
Fin dag med fina chejer idag^^
Vi har åkt till sundsvall och kolalt gymnasium:D Måste säga att jag är jävligt sugen på Foto linjen nu..;)
Det som var såå underbart idag!^^:
Vi hade ingen aning om vart vi skulle.. Vi frågade nån kille.. Han sa att det låg en och en halv kilometer ''åt det där hållet''..
Yay! Vi hittade dit efter.. 25 minuter kanske?:] Duktigt!
Hm.. Sen skulle vi till en annan skola.. Det gick åt H-vete.. aja:D

Sen kring 3 så gick vi på stan:] Donken vet ni! Sen lite kolla runt på stan:D
Höll på att köpa ett par skiiitsnygga skor! Doock liite för små..
Sen hade jag inga pengar! Lika bra det..

Men köpte iallafall:D



Cake Eyeliner 175kr
MakeUpStore! Bästa eyelinern ever!:D  Ögonskugga 140kr MakeUpStore ''Pollution''


Sen har jag redigerat bilder!:D Istället för att plugga mycket mer på provet tills imorrn..(A)

Nr.1.. Bara provade lite liksom.. Sen så tänkte jag...:D


jag försöker göra den läskigare?:D.. Döm själva.. JAG är inte alls nöjd xD.. Den e ju inte läskig! Men tycker det är kul att visa bara!:D

Till top