Don't blame the world

Jag fyller år om en vecka och en dag!:D
Och det är snart jul^^ Så jag har funderat lite på vad jag önskar mig!;)


- Först av allt önskar jag mig en systemkamera!:D Helst Canon, med filmfunktion!^^ Fast det lär jag ju inte få.. Så då önskar jag mig lite bidrag till en systemkamera!:D
- Sen skulle jag vilja ha 2 par valfria tights och 2 valfria par jeans;) BEHÖVER
- 2 par valfria skor(A)
- Prenumeration på Solo:] tidningskungen.se
- Presentkort!:D Framför allt på MakeUpStore, Glitter, H&M sen massa andra klädaffärer:D
- ett smyckesträd!:D:D:D Men ett fiint träd och en skål under:]
Sen finns det ju andra saker som är kul att få!;) Typ ett större rum..  En resa.. Skitfina örhängen jag såg på H&M..
Och just det! Massa underkläder!;)

Nu ska jag gå ut!;) Eller först frukost!:D
Till top