Marknad!

Efter lilla bytardagen, där vi köade i 40 min.. (Blöööh ville springa därifrån!!)
Så Åkte jag mamma och lillasyrran på marknaden inne i stan ;)
Klara hoppade i hoppborgen och åkte karusell:D
Själv kollade jag lite i stånden och så^^

Det fanns ett med massa tröjor och hoods med typ artister och sånt på ;)
Ville ha en tröja med TH på(A)..
Men de fanns bara för ungar som var 5-6år... SUUUCK!

Dom i ståndet:
Vad letar du efter?
Jag: En Tokio Hotel tröja...
Dom i ståndet: ok.. Vilket storlek?
Jag:
Medium
Dom:*Letar igenom en hög****^^
Nä vi har ingen.. Men vi har hoods!
Jag: Vad kostar dom då?
Dom: 349
Jag: jaha.. Så mycket har jag inte med mig(A)
Dom: Inte? Nu när det är lönedagar
Jag: mm..
Höhöhö han trodde jag jobbade och fick lööön(AAA) hahah xD
Fast han sa inte så.. Eller typ så sa han ;D
Höhöhö

Jag köpte iallafall two things!:D
En sån här flagga man ska sätta upp på väggen med TH på(A) 99kr(A)
Den här bilden vare på flaggan^^

Och ja, gillar TH!:D:D Mycke(A) Och Mj(A) Fast Mj mest!^^ höhö(A)<3


Sen det viktigaste.... EN KLUBBA!:D:D:D:D:D



Sen köpte vi massa munkar^^ Godast munkar ja ätit O.o...
Dom på Ica Och Coop smakar bajs.. typ.. fast dom e ok... (A) Och jao ja e tröttis på bilden^^<3
#1 - - LJJ:

yepp! här är jag! :)



th är rätt bra, faktiskt! gillar låten, vergessene kinder :D

Till top