Godkväll:)

Undrar hur många ggr jag uppdaterat idag:P..
Känns som tusen ggr minst x)
Idag har man vart ute och grillat med familjen^^
Eller mama och lillasyrran iallafall(A)

Kom just på att jag inte har så mycket att säga =/..
Kanske att..
På Tisdag ska jag te Sundsvall med Sara!^^
Och på Torsdag ska jag Pierca mig!^^
Big HappyFace för båda^^
Sen får ödet bestämma resten av veckan

Haha har typ suttit och ritat på paint(A)
Och gjort en GIF (A)

OMG! LOOK!


Klicka på bild för större..


Man måste lyssna på den här låten när man tittar på bilden!!!
#1 - - Stina:

sv; Ska kolla på tv, sj då ?:)

#2 - - skoghalls tjej:

haha frän katt å passar ju te låten hehe

#3 - - Stina:

sv;Jaha okejokej:D

#4 - - Linnie:

Svar: Nej det är ju lite tråkigt med det får duga. Haha. Tack tack, den är köpt på H&M. :) Dock var det ett tag sen. :P

#5 - - Popkungen:

SVAR: menar du Kaan Baybağ? -



http://www.youtube.com/watch?v=rxksZ21bAgM



Till top