Hemma och Nöjd! :D

Nu har jag köpt alla julklappar!!=D
13 stycken för att vara exakt!;D
Till mig köpte jag en tavla, 3 skrivböcker och ett diadem=)
Och juste nån liten svart skylt där det stod ''Varning för lat katt''
vår är verkligen den lataste katten i historien -.-.. :D
Och till mina friends.. ****** ;D säger jag inte!!;)
Men jag kan lägga in bilder på vad jag köpte till min släkt och till mig iallafall:P
Allt sammans ca 600-700 kr =D Duktig Idiot!;D
Och vad mer:).. till lunch blev det hamburgare!:D.. mums!^^..
Och fyfan vad trött jag var när vi var klar^^..
somnade i bilen :P.. ;D
Och vi kom dit ca 11:) Vi var klara kring 5 :P
Nu ska jag bara sitta vid datorn och lyssna på musik=)
Och göra om på bloggen lite!:D
Puzz&Kram :D

Michael Jackson för halva slanten!!!;D #1 <3

Jag behövde ju faktiskt skrivblock=)
Och hittar jag med Michael tackar jag inte nej;) 10 kr styck!


Diademet!:D




Prövade nån massagegrej på nån affär:D
så jävla skön!!^^
Jaaa.. jag ser ut som ett miffo;)


Siss!<3  Jaaa jag är gladare på henne nu;D


#1 - - malin:

sv: skönt att höra :) jo allt är bra här! vad gör du då? :)

Till top