Godkväll=)

Idag gick ju provet som väntat.. asdåligt! -.-   hoppas på G!!
Musiken efter skolan idag.. sådär.. skulle liksom vilja göra andra saker=/..
Och solosången mitt på dan.. sådär också=).. men bättre än den efter skolan=)..
Och elevrådet idag.. gick som vanligt.. MEN vem vare som inte dök upp om inte Inger Pripp.. Feg??
Istället var det nån Ingrid Flodin med massa dumma svar.
och till slut miljögruppen mötet sådäär ;P.. men vi fick inte så mkt gjort tkr jag:P..
Aja!^^
Jag ska se säsongsavslutnig av house idag=( sista för i år antar jag =(..
alla andra ser desperate housewives =).. skulle ju vilja se den med.. =/ men jag har ju inte hängt med..
så what's the point =P.. ^^
Puzz&Kram :)


Man får ju inte glömma den fina teckningen Madde och Sara hade ritat;D..
Som vi för övrigt kopierade och gick och la i andras skåp!;D haha
Och som dom sen hängde upp så nära taket det gick i vårat hemklassrum;D
#1 - - BLONDIE:

Sv: Det är bra med mig (: med dig då?:)

#2 - - E M E L I E [FOTOBLOGG]:

Sv: Taaack :)

Till top