Bra dag :P

Vi tog bussen till stan :P ingen orkade gå. ;D
Nu vet jag att det var Johannesbergskolan vi var på och fyllde i blankett på datorn:P..
Sen gick vi till brännaborg där vi skulle kolla linjer för gymnasiet=)
Det var ingen som var intresserad-.-.. men jag hade gärnat tittat lite till=)..
Sen vare så att vi inte orkade gå tillbaka till skolan x).. så vi väntade på bussen 1 timme istället xP
Medans gick vi på stan ^^..  
sen efter Lunch lasagne hade jag musik=)..
och efter det...
sprutan!
Det gick faktiskt bra!:D det känndes inte alls ^^ 
Min arm har typ dommnat lite bara :P
Sen vare bild och idrott badminton^^

Till alla som inte tagit vaccinet=):
själva sprutan är inget problem=) det känns knappt=)
och jag som har värsta sprutfobin blev lättad!
Och du kanske kan må lite dåligt efter sprutan och ha ont i armen=)..






#1 - - emma:

allt är bra tack (: själv?

#2 - - emma:

vad händer för dig imorgon (fredag)? (:

Till top