11 Januari - Lördagsshopping!

Idag åkte vi till birsta igen=)

Igentligen hade jag träning idag klockan halv fyra=/

Men jag ska vara med 94ornas träning istället=)

Dom har i 2 timmar=/

Vi får se hur det går...=)

Iallafall=)..

jag hade tänkt ut vad jag skulle leta efter som ja ville ha=)

En väska och puder=)

Men jag hittade ingendera=(

Eller jag hittade ju men de var alldeles för dyra=(

däremot har jag spanat in en väska på H&M som är röd med en stor knapp på=)

Den kostar 98kr vilket är alldeles lagomt=)

Men problemet är att i förrgår fanns det bara 2 sådana väskor kvar så jag ska ha tur om det finns någon kvar=(


Jag köpte iallafall:

En tunika från GinaTricot

Gör din egen docka från Rusta(lillasyrran ska få den på födelsedagen=)

Godis!..

Och en tröja från H&M

                                                
           Ca 200kr=)


          
Till top