Victory Tour 1984 ''The Jacksons''

Victory Tour :).. Måste vara en av mina favoriter:P..
Vilken energi!:) De senare konserterna Michael gjorde tex dangerous så är det mycke playback:/
jag tror att inget skulle brytt sig om hur han lät om han sjöng live:).. Alla vill ju höra den riktiga varan:)
Tex på ''Bad Tour''... den är nog bäst!^^ tkr jag:P.. ''Bad'' var iallafall hans första soloturne:) från 1987-89 tror jag de va:) Vad jag vet så var det inge playback där:P
Men iallafall:).. jag tycker alla ska tid och ge honom en chans :P.. börja med att kolla den grymma videon från victory Tour här nere^^





Lit blandade klipp;)
#1 - - Madelene:

Haha, låter kanon! (;

#2 - - Gisela:

sv: gör inte så mycket, funderar på att städa, så man har det snyggt här innan man reser bort över jul. alltid skönare att komma hem när det är fint:)

#3 - - mmautildah:

just nu svarar jag på kommentarer :)

#4 - - e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!:

Med mig är det bara finfint! :) Dock fryser jag riktigt mycket, det är svinkallt!

Med dig?

#5 - - e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!:

Det blir fina bilder såhär års, men inte så många! Det hinner man inte :D

#6 - - Gisela:

sv: Jag ska med min sambo till hans mamma och fira jul i år. Hon bor nästan 3 timmar här ifrån. vi ska stanna där 2 nätter. Lite nervös, har aldrig firat jul någon annanstans än hemma hos min familj innan.

#7 - - aw:

hihi ja :)>3

#8 - - aw:

skall strax va med vänner! sj?

#9 - - e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!:

ja, så sant så! :)

ska du hitta på något kul på nyår då? :D

#10 - - AMANDA FALK:

Sv: jag har bakat bröd :D hehe, vad gör du själv?

#11 - - Alice:

Gud va fin bloggdesign du har!

Till top