Vad jag fick i julklapp^^..

I bildformat!^^..


Digitalkamera!!:D:D happyface!^^ (en rosa);D


Michael Jckson ''The Collection'' 5 av hans album^^
Off the wall, Thriller, Bad, Dangerous, Invincible^^ Happyface!^^


The wiz:D happyface!^^
En film med Diana Ross, Michael Jackson och Richard Pryor
Säg till så kan jag göra ett inlägg med vad den handlar om^^


Nån julslinga med snögubbar, toffifee, So sinful parfym^^,
ficklampa med namn på, hårborste och dåligt Schampo&Balsam.

(Men det är lungt jag älskar mina föräldrar iallafall;D..tänkte på scahpo&balsam
då om nån undra x
)
Och nån deo som inte är med på bild=)


Presentkort^^ happyface!^^
500 kr på Lindex :D
400 kr på H&M :D


Megastor målarduk:D happyface!^^
Ska bli kul att sitta och måla lite vadsomhelst på den^^
får se om jag har tid när det är så mke i skolan -.-



3 tröjor^^


Vad fick ni?:D
#1 - - mmautildah:

jag fick en likadan kamera xD:p

Till top