Uppdate från farmor^^

Vi har spelat massa Wii:P..
Och jag har pysslat med mina små kusiner^^...
Och alldelles för ett tag sen åt vi middag:P..
Julbord!^^
Men för tillfället sitter jag vid tvn och tittar på Dangerous Tour ^^
Älskar den!^^<3
Happ!^^ that's all for now folks!^^
Puzz&Kram :)
#1 - - moa ekberg:

haha :p

#2 - - FOTOGRABBEN:

sv; okej.. Jag ska chilla :)



Vilken var den bästa julklappen du fick?

#3 - - meeeeliiiiisssa:

okej de låter mys :)

#4 - - CLIP:

älskar dangerous tour!

#5 - - klaudia:

svar;jadå, själv? ;)

#6 - - Emma:

För en stund sn såg jag premiären av göta kanal 3:)

Den var jätte bra!;) dd?

#7 - - Sandra :):

hehe, japp! Nu ser jag att du redan har bytt xD

#8 - - Martina:

Inte så mycket, ska snart sova. Du? =D

#9 - - sonies:

snygg blogg ju!



//sonies

#10 - - E M M A T J:

Kikar in=)

Till top