Stan nästa:P..

Nu har jag precis duschat och sminkat mig^^
Ska på stan med Elin och Sara förstår ni^^
ska handla de sista julklapparna^^
Sen efter det=/.. ingen aning x)
det blir som det blir:P.
Jag ska ta bussen in till stan 11:30 :)
sen till Sara så går vi till stan och möter Elin^^
Nu ska jag äta frukost!;D
Puzz&Kram :)

Bjuder på den!!;D
Nyduschad!;D
#1 - - Josefin | Shadyblonde:

Sv: jag bor i västerås. så får åka 1,5 timmar för att komma till karlskoga, där vi var :) Själv då?



Då tycker jag det är dags att gå på det, slå ihop ett gäng och tävla :)

#2 - - Diana:

Jättefin blogg! <3

Nu är det bara 2 dagar kvar tills jul :O

Har du köpt alla presenter? Kram

#3 - - Emma:

Tack!:)

Bloggar,dd?:)

#4 - - Alice-fotoblogg:

:D

#5 - - <3nisan:

lite sent svar kanske hihi, idag har jag inte gjort nånting knappt:D vad har du gjort?:)

#6 - - sanna:

sv: ajdå !

#7 - - klaudia:

fin blogg!

allt bra? :)

#8 - - moa ekberg:

fin blogg! =)

allt bra?

Till top