Sent morgonInlägg^^

Kan ju inte kalla det morgoninlägg elr?.. :P.. aja!^^
Nu är det så att jag tänkte åka till härnökiosken idag och kolla efter en särskild tidning:P...
men vi är typ insnöade-.-....
''Vi kommer ingenstans föränn det är plogat'' mama says.
Aja:P.. Senare idag ska kanske vi i familjen göra en julskiva :)...
för tillfället känns det bara jobbigt^^... men men:P..
Just nu sitter jag och lyssnar på musik:)..
Sökte på Michael Jackson spotify och lyssnar igenom allt^^
Nu äre Dirty Diana^^......
...jag borde klä på mig :P..
sitter i pyjamasen som vanligt^^...
Hmm:P.. jag tror jag ska gå ut och ta lite bilder så ni får se hur mycke snö det är^^
See ya!
Btw mamma håller på att göra inlagd sill -.-... det stinker som F.A.N i hela huset xS
Puzz&Kram :)



asmyckesnö..  kanske lite mindre än 1 meter:P..




#1 - - Madelene:

Okejokej :)

Idag ska jag träffa en kompis, sen får jag se vad som händer =) Själv?

#2 - - e l i n [estr.blogg.se] - tävling pågår!:

åh, vad kul att du ville vara med! :)

Mejlar dig på torsdag, om vinnaren osv! (:

kramar!

Till top