Särskild tidning tack!:)

Ok.. my daay.. :P
idag blev de typ inget bak:P..
typ pepparkakor och rullrån=)..
och jag gjorde äckliga kristyrhjärtan x)..
Och kl 16:00 på svt2 (Musikhjälpen) visades ett radioprogram och det stod massa Michael Jackson-fans utanför glasburen och då skulle man rösta vilken låt med michael man tycker var bäst och varför:)
Vann gjorde Beat It :)
Då skulle alla dansa till den och de som gjorde det med mest inlevelse vann ett pris=)
de var typ 6-7 som dansade -.-..
Men men:) de var fina priser iallafall ^^
en picture LP med Thriller 25th anniversery:D
och mj a rocker = reggie versioner på Billie Jean, Smooth criminal,
the way you make me feel väldigt sällsynta:P
Och vann gjorde en 14 årig kille som hette typ Sabi :P ^^
iallafall^^
jag har letat idag efter en serietidning som är en hyllning till Michael jackson=)
jag hittade på internet var den skulle finnas genom att skriva in mitt postnummer:P.. HÄR
Men jag har inte hittat den på nån av affärerna -.-...
Men jag får beställa på internet:P..
men jag köpte pringles^^
I annat fall så har jag inte gjort mke:P..
det vill säga inte städat rummet och gjort de nödvändiga sakerna x)
Puzz&Kram :)



#1 - - aw:

städat lite. sj ? :D

Till top