Musik daaaagen lååång!^^

Idag vare pannkaka och Julbordsrester till lunch=)..
Men vi äter 20 i 12 så när vi kom dit..
Var maten slut!.. Igen!-.-
Men det kom mer efter typ en kvart.. Och det var det sista..:O
Jag hann få 3 stycken sen fick man pyttipanna-.-..
Aja.. Jag hade typ 10 minuter på mig att äta=/..
skulle till musiken och öva tills imorrn=)..
Första gick bra men.. Sen gjorde jag allt fel de andra gångerna..-.-..
får nog använda texten imorrn:(..
Och jag tänkte jag skulle sjunga ''All I want For Christmas'' också=)..
Ska sjunga Mariah careys version=)..
Hade inte hört den förut-.-... Så nu ska lyssna, lyssna , lyssna  på den låten:)..
Och försöka lära mig texten tills imorrn=)
Wish me luck!!
Ska till skolan imorrn vid 8 och köra igenom några gånger=).....
iallafall..:) ikväll äre Body combat med fotbollslaget=)..
Elin ville inte komma:(.. </3..
Hare!..
Puzz&Kram :)

Ser ut som jag ska skita på migx)
Till top