Minijul^^<3

Gud va vi har haft roligt tycker jag^^<3
Men med dom här härliga tjejerna kan man inte ha annat än roligt^^<3
Vi åt tacos;P..
drack glögg (blä!;D) åt kladdkaka och bullar^^
Och vi satt med julklapparna i nästan en timme;)..
Men det känndes som typ en kvart=(..
Jag gillar inte att sakaer går så fort;(..
Vi hade jättekul^^..
Jag tänkre inte sitta och räkna upp vad alla fick;)..
Men jag har en bild på vad jag fick!;D
Men andra bilder kommer imorgon eller i övermorgon:P..
Mikaela ska skicka dom till mig^^
Elin fick en jättefin tröja.. Som jag sa till både henne och Sara att jag ville ha;D
hon fick den av Kela och Tina!;D Fatta vad vi började garva när hon öppnade paket!!;D
(iallafall sara, elin och jag!!;D) Ganska humoristiskt;)..
Puzz&Kram :)


:D<3
Önskar det inte hade varit så kort;(<3

FLER BILDER SENARE!!!!!!!!!!!!!
#1 - - Nicole:

Sv:

Bra det =) Just nu gör jag inte så mycket. Du då?

God Jul, förresten! Kram Nicole

#2 - - B E X:

sv; vad har du önskat dig? :]

#3 - - B E X:

sv; tv, klocka m.m :)

#4 - - Martina:

Yeah!



Inte så mkt, myst lite och så.

#5 - - CLIP:

verkligen:)



god jul till dig:)

#6 - - MADELENE:

inte så mkt, fixat inför julen, träffat en kompis och boyyen :) själv då? :D

God jul btw :D:D

Till top