Min dag idagdåra^^

Kom te Sara så fick hon en kul grej av mig^^..
eller kul och kul:P.. Jag tar det från början!^^
Jag har sen länge haft en ''nagelackstorkare'' om ni vet vad det är:P..
så när Sara var hemma hos mig satt jag och målade hennes (och min lillasyrras!!)
naglar.. Och hade den där nagellackstorkaren:P.. hon bah:.
Kanske skulle skaffa en sån här xP..
Det är ju inte HAHAHAHA roligt men men:P..
tyckte de va lite kul bara^^..
Iallafall.. Vi tittade på favvo filmen Norbit nån som sett den?^^
Och vi tittade på Dum&Dummare :P..
Och såå åt vi popcorn:P..
Sen gjorde vi inte så mke mer x)
Förutom att ta massa kort med våra kameror x)
Nu sitter jag och lyssnar på For All Time - Michael Jackson:D
det är nog min favvolåt för tillfället^^..
Så himmla fiiin;D
Allt för nu!:D
Puzz&Kram :)


Favvo-film^^



Favvo-låt^^<3


Sååå fiin<33 loooove iiiit
#1 - - CLIP:

åh, har faktiskt aldrig sett den filmen:)

Till top