Miley Cyrus ääälskar skräpmat.. men ge upp!.

Jag är inget superfan eller va man säger men det här har man ju knappast missat?..
Asså jag menar.. HALLÅ??? äre nån som fattar varför Miley Cyrus ''viktmobbas'' och kallas fet hela tiden??
det här gör mig riktigt arg -.-..
Enligt mig så har hon säker bland hollywoods snyggste kroppar-.-..
Hon är helt ''perfekt'' tycker jag..
''En snygg hälsosam kropp'' självklart har hon det!..
Men när man läser det i en artikel där de står allt möjligt..(misstolkning??)
Så tycker jag det ändå låter som att de tycker hon är tjock eller fet.. whatever..
Hon är ju skitsnygg! Jag skulle göra vad som helst för att se ut som henne???
...........


Ser hon fet ut eller??-.-

Det är kanske svårt att tro ibland, men det är inte alla i Hollywood som hetsbantar. Miley Cyrus är till exempel en stjärna som är lyckligt oförstörd av det pinnsmala skönhetsidealet.

Hon beställde pommes frites med ost och sju olika hamburgare för provsmakning. Hon åt två dubbelburgare, två ”atomburgare” med chili och jalapeños, två ostburgare – en med schweizerost och en med cheddar – samt en vanlig hamburgare med dressing. Sedan sköljde hon ner allt med en milkshake.

Den 17-åriga stjärnan har tidigare kallats fet av sina egna läsare på mikrobloggen Twitter, vilket fick henne att skriva ett försvarstal om sina kurvor

— Ni får snacka hur mycket ni vill. Jag har mina brister. Jag är en helt normal tjej. Det finns saker på min kropp som jag skulle vilja ändra på, men sluta kalla mig fet. Jag tycker inte ens om det ordet. Ni hatfulla människor måste förstå att sådana där tillmälen sårar. Det är sånt som ger ärr i själen och får folk att skada sig själva eller andra.


MSN LÄNK
#1 - - Emma-F O T O B L O G G:

Varit i stan och bloggart,dd?

#2 - - CLIP:

ALDRIG ATT HON ÄR FET, ALDRIG!



Till top