Man In The Mirror

hemma nu!^^
Iallafall...:P..
Efter första lektionen idag skulle vi på nån föreläsning om tobak.:)
Jag höll på att somna -.-.. hehe elin skrämmde livet ur mig typ^^..
hon bara slängde upp handen framför ansiktet på mig när jag typ höll på att somna^^..
Det var typ samma sak på musiken^^.. la mig med huvet mot bänken och då kittlade hon mig;)..
Och efter föreläsningen var det No:P..
Vi skulle få en lampa att lysa genom att koppla alla sladdar och saker rätt:)
Och vi skulle få en graj att slå på nån ringklocka.. Det lät som en MardrömsVäckarklocka!!;)
Slutade 15:30 idag:P.. Var med Sara!^^
vi var jätteduktiga! speciellt hon!:P.. vi gjorde läxorna^^
Och hon färgade mitt hår;). vi såg på film och lite annat kul^^
mama hämtade mig kring halv tio:P
Sare<3^^
P,s lägger in bild på nyfärgat hår imorrn^^
Puzz&kram :)

 
PluggPluggPlugg:)

Till top