Just nu=)

Nu sitter jag och dricker cola och funderar på att äta nått^^
är lite hungrig förstår ni;D...
Har för ett tag sen pratat med Kela, Tina och elin på MSN=)...
Alla skrev olika saker hela tiden.. men sånt är bara kul!^^
Vi ska ha en liten ''MiniJul'' vi som brukar va med varann:P..
så om Sara & Madde råkar läsa det här^^..
Kolla mobilen!:D ^^.........
Vi ska byta julklappar:P...
Tina & Kela tror jag skulle fixa middag:P..
Och så vi andra skulle typ baka nått:).. typ godis elr något sånt^^
Mys!^^<3
Puzz&Kram :)


Hittade ingen bild då alla var med -.-.. men här är typ hälften av gänget^^
Jag i mitten...


btw kolla TIKIS blogg HÄR :D



#1 - - Martina:

cool blogg!

#2 - - aw - gotlandstöis:

la precis upp ett inlägg ;) sj?<3

#3 - - Madelene:

Najzzz :)

Nedu, inte så mkt atm, sitter och funderar ut något att göra haha. själv? =)

#4 - - Josefin | Shadyblonde:

Sv: tack så mycket :) joda det är bara bra med mig, fast har väldigt mycket träningsverk. Själv då?

#5 - - sanna:

sv: tack, det är toppen. sj ? :)

#6 - - Elin:

Okej ^^

eum, just nu håller ja på o fixa mig, duvet skolan snart, sjdå? :D

#7 - - e l i n [estr.blogg.se]:

Nu har jag en jultävling på min blogg! Delta gärna! :)

#8 - - Martina:

Hihi, awh!

Allt är bra, hur är det själv? =D

#9 - - aw:

haha, idag blir det amssa bus :D sj?

Till top