Inget skrivet idag=(.. sry=/

det blev inget skrivet idag heller:P..
Men nu gör jag det^^.. hihi
Iallafall=P..
Sara sov ju över som sagt=P..
Hihi det här har varit några riktiga Sara veckor!^^
Vi som ska.. fötter nånting i min säng:P..
Och min säng är riktigt smal xP..
Så det gick ju sisådär:P.. aja nog om det!^^
Vi har i princip bara suttit och tittat på tv och varit ute och ''försökt'' åka pulka:P..
Men det var för mycke snö^^..
Och gjort kladdkaka!;Dl.......
När vi skjutsat hem Sara kring 6 åkte vi runt till gravar och tände ljus:P..
Så jag kom hem för ett tag sen:P....
Och på väg till Sara fick jag ha hunden i knät SE BILD!!
Jobbigt! x).. hihi^^....
Och nu sitter jag barnvakt:/.. som jag gjorde igår också! x(..
Aja:P.. That's all for now^^
Puzz&Kram :)


Haha!!;D ser ut som jag håller på att börja grina!x)
#1 - - Emma-F O T O B L O G G:

Vad bra!!:)

#2 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN:

SV: tack! :D:D

#3 - - moa ekberg:

kommit hem från malmö =)

dudå? =)

#4 - - Emma-F O T O B L O G G:

Okej, du är anmäld!:)

#5 - - moa ekberg:

ja, askul :D

#6 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN:

typ suttit vid datorn, fotat, sett vtv osv:)

själv?

#7 - - e s s:

Sv: Jaha :D

Söööt bild , gott nytt år förresten

#8 - - CLIP:

usch ja! så kallt var det här med!

#9 - - anna:

sv: det är bara bra, hur är det själv? :)

Till top