Idag!:D

Senare vid 12.00 åkte vi för att hämta SuperSötaSilverSara^^<3
Och hon hade köpt värsta fina presenterna te mig;(<3333
Sötis<3.. du behövde inte köpa nått alls!:)<33
jag ska lägga in bilder imorrn på vad jag fick^^ i det här inlägget:P
Har ingen bra kamera:P..
Iallafall;).. sen kom mormor, morfar och farmor:P
Vi åt tårta m,m=P
Och sara och jag gjorde massa kuliga saker^^
det här är en kort sammanfattning av dagen:)
jag orkade inte skriva om inlägget men jag kan ju göra en liten lista^^
Puzz&Kram :)

:)<3


Sminkade Klara imorse och målade hennes naglar;D haha ^^


Pins Michael Jackson
Moonwalker Michael Jackson
This Is it cd michael Jackson
Målargrejer
smyckeställ
mascara och eyeliner
m,m
Från sara<3
Den jättefina koftan från Lindex=)
En liten nessecär med smink från maybelline:)
Halsband hon gjort själv^^
Jättegullig rosett och
rosettdiadem;)
läppglans:)
#1 - - natta:

ja skulle bli jätte glad om du skulle kunna rösta på mig :D

#2 - - Jennifer:

försent att rösta! natalie har redan vunnit! ;)

Till top