Idag skulle jag...

Idag skulle jag ha städat rummet
gjort knäck.
och lite annat:P..
Men nej det blev inte av;P..
Men jag ska snart göra knäck=).. tror jag ;)..
Och senare kanske städa rummet:)..
Hmm:)..
jag har vare ute och tagit bort studsmattan som vi skulle ha tagit bort i höstas idag iallafall!^^
Och sen har jag mest suttit vid datorn:)...
och spelat massa spel med Elin på MSN^^.. de var aslänge sen jag gjorde det ;D
Iallafall^^... Imorrn ska jag på stan med Elin och Sara!:D
Ska handla färdigt julklapparna ^^
Jao:P.. Nu blire knäck!!^^
Puzz&Kram :)

#1 - - Elin:

Hehe okej ^^

#2 - - Josefin | Shadyblonde:

Sv: jag har varit på bodaborg, vilket är som arosfortet, man får klättra, använda huvudet och lösa olika mysterium i flera olika rum.

Ne idag händer det inte så mycket, ska väl ta det lugnt och städa lägenheten lite grann. Själv?

#3 - - Emma:

Fin blogg!:)

#4 - - Martina:

Hräligt!

Det händer inte så mycket mer idag än att sitta och lyssna på musik. Hehe.

#5 - - Anonym:

jo det är bara bra!!!:D

#6 - - Alicea:

Haha??Vill du fråga något i min frågestund?

#7 - - Anonym:

borstar tänderna haha!:) vad gör du själv?:*

#8 - - Anonym:

hihi okej:)

#9 - - Martina:

Hehe, yeah!



Ja, det har jag. Men inte på denna ddatorn, utan på den bärbara. Har du? Hurså?

#10 - - Madelene:

ajdå, varför stressad? :O

jag har glidit runt på stan med en kompis, dusjälv? :D:D

Till top