GOD JUL ALLA SÖTISAR!! ;D

jul jul jul!!:D
Nu har jag duschat och ska sminka mig:)
Sen så kommer mormor och morfar:P
Vi brukar vara fler men -.-...
Jag hoppas att det blir en bra jul:)
Ochatt jag slipper låtasa att jag gillar nått jag får^^..
visst är det jobbigt?;D
Nu ska jag också ta bort lite julklapps grejer:)
Lillasyrran har varit och snokat minst 3 gånger redan-.-..
''Jag ser att det här är mitt paket'' och så är det inte enns det ;D
haha;D... Och imorgon ska vi till farmor och hälsa på och äta middag:P..
träffa våra kusiner som egentligen bor i uppsala:P..
That's it^^
Puzz&Kram :)

#1 - - Anonym:

sv:

fin blogg du med :)allt är bra här,själv då?

#2 - - Rebecca:

God Jul! :)

#3 - - klaudia:

svar; okej! ;D

#4 - - Emma:

God Jul!:)

#5 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN!:

Sv: tack!:)

#6 - - klaudia:

svar; hihi :D

#7 - - ELLEN - eeederholm.blogg.se:

god jul! :)

Till top