LillMj! ^^

.Idag varee en ''talangtävling'' typ xP
Men vi 8:or skulle inte få se den egentligen >:(
Men vi gick dit och klagade och då fick vi se den!^^
De ''små'' tyckte att det skulle vara ''läskigt'' om vi var där-.-...
Men men:).. elr små och små:) 5:or och 6:or..:/
Det var ganska kul att se;)
De var några som sjöng :)..
En som trollade:).. hehe;) inte så bra kanske men han var kul!^^
Och typ en som skulle dansa till Billie jean:)..
Hehe.. han var nog inte heller den bästa men:)..
han var ganska kul ändå;D
jag röstade på honom för han var så kul;)..
Han vann btw:D
Jag filmade med^^..
Kanske lägger ut med tilllåtelse:) x)
om ett tag ska jag till Bikstugan:) (fotboll) vi ska ha julavslutning med fika och paket^^
Tar med kamera^^ ska bara göra mig iordning=)
Har varit den perfektasystern och lekt med klara ute i snön;P
Puzz&Kram :)


DåligBild I knoow=)


Tröjan typ uppe åt h-vetet-.- aja! bjuder på den!^^


LillMj!!!

#1 - - CLIP:

yeey, kul att han vann!

#2 - - Mandz:

Va bra :) tack så mkt, desamma :P

#3 - - meeeeliiiiisssa:

sv; de är toppen, lite förkyld och ont i rumpan men annars så :d sj? :)

#4 - - Johannes Winqvist:

Såklart jag vann...... Jag är ju bäst =D

Till top