BuktalarTalang!:D

Bara jag som älskar buktalning?^^
De e så himmla kul^^.. de finns de som är bättre och sämre ofc!:P
Men jag kollade på nån tjejs blogg och såg den här.. :P






sjukt duktig!^^ jättekul tkr jaaag;D

Ca 20 min lång.:) Men ta tid att se den!;D
#1 - - e l i n [estr.blogg.se]:

härligt :)

#2 - - e l i n [estr.blogg.se]:

Jag håller på att fixa ihop en jultävling på min blogg! :)

#3 - - Hanna!:

Hahah häftigt! :D



Haft en bra helg?

#4 - - aw - gotlandstöis:

varför bara ok ? <3

#5 - - Hanna!:

Okej, vad har du gjort då? :)

Jo den har varit bra..



Kram!

#6 - - Anonym:

ja, men det ska jag göra :D

#7 - - meeeeliiiiisssa:

sv; hahaha jo förstår de :)

#8 - - aw - gotlandstöis:

nej man kan ju inte svara emot ;)

#9 - - T I K I:

Sv: Tack! Din med :D

Ja allt e bra med mejj, själv då??

#10 - - aw - gotlandstöis:

du låter som jag ^^ säger alltid nej men får dom i slutändan;)

#11 - - Elin:

Åh tack :)

Jodå bara bra, sjdå? <3

#12 - - meeeeliiiiisssa:

en kompis ska ringa mig snart s ska dra strax,s j?:)

#13 - - T I K I:

Sv: Jadu, jag har bara vart hemma och gått till maxi . Vad har du gjort då? :D ^^

Till top