Birthday!=)

Idag äre min 14 födelsedag^^
Borde känas mer speciellt.. elr?=/
Aja.. imorse kom mamma pappa lillasyrran och storasyrran
och sjöng och jag fick några presenter=P..
Jag lägger in bilder sen:)
Senare idag kommer mormor, morfar, farmor och så ska saris komma^^<3
Lite tårta och så vidare=P..
Puzz&Kram :)

x)
#1 - - Michael Jackson - Minnesblogg:

Tack för din fina text! :) <3

#2 - - Kristin:

Sv: Tack detsamma ! :) och grattis

#3 - - Tessan:

Okaj, idag händer de väll inte så mkt x) Själv då? Å Grattis på Födelsedagen :D

#4 - - Sandra ♥:

Tack :)

Jag gör inte alls så mycke tnu, ska strax sätta mig ner och plugga (: Själv?



Grattis :)

#5 - - Fanny:

grattis :)

#6 - - CLIP:

grattis på födelsedagen!

#7 - - CLIP:

det är viktigt, jag vill hjälpa, men vet liksom inte.. hur?=)

#8 - - MISSEXTRA:

Har du haft en bra lördag?:)

Till top