Birsta senare!^^..

Jippie!;D Ska te birsta med Sara sen^^
Jag klev upp halv 10:P.. Morgonpigg!;O ;)
Och nu så har jag sminkat mig och ska snart äta frukost
Sen vet jag int om jag ska till Sara först eller hur de blir=/..
Men jag ska smsa henne nu^^
Sen så blire uppdate när jag kommer hem!^^
Puzz&Kram :)


Jag skulle göra en tummen upp! men nej nej..


^^
#1 - - Emma:

Vad bra!:)

Tack!:)

#2 - - Anonym:

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



http://housebunny.blogg.se

#3 - - Anonym:

är det ett shoppingcenter eller?

#4 - - E M M A T J:

sv; härligt!

#5 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN:

SV: japp! (:

#6 - - mmautildah:

ah det är jag :D är du?

vad görs?

kraam

Till top