18 Oktober

kliver upp 10 över 8 (svintrött)=)
Sitter vid datorn sedan går jag ut och klyver ved i en sån där maskin
Man känner sig som rena ninjan klyver veden och skkriker hajaa!=D
Lillasyrran ärsjuk så då ska man vara nån passopp åt na
hon ska spela barbie på datorn hon vill ha glass , godis , titta på tv , bli nerbäddad i soffan m,m,=)
Fast vad gör man inte för sin lillasyster=)
Senare på eftermiddagen ville lillasyrran att jag skulle sätta på hennes favoritlåt som var ''cool''=)
I en rosa helikopter ska jag flyga hem till dig ....=)
Om vi hade städat våra rum så skulle pappa köpa ''lördagsgodis'' eller vad man vill kalla det =) MUMS!!
Sen rinde pappa efter pizza vi skulle hämtapizzorna om ca 20 min så då åkte vi upp till vårdkasen bara för att liksom=)
Jenny och jag sprang högst upp i tornet som brukar stå där bredvid vindsnurran=)   Vacker utsikt!
=)


       
Jenny längst upp         Köpte skruvar en 
 i tornet=)                                        chokladkaka
                                          och en nougatkaka=)

Till top