fredagsshopping med Sara!

Sara och jag gick på stan efter  skolan=)
Sara ska ha ett party nästa vecka  så då måste man ju köpa en present=)
Jag gick själv i typ 10 minuter och fann en bra present som jag inte kan säga vad det är ifall hon ska läsa bloggen =)
När vi gått  runt ett par timmar så gick vi på rutiga duken och fikade MUMS! ;D

är vi handlat färdigt  hade jag köpt..

2 diadem  på Åhlens  30,-
3 par örhängen på H&M 20,-
1 hårspänne på KICKS  20,-
1 hårspray på Åhlens 29,-
1 linne på H&M  50,-
                                                                
 ca  149,- =)   
            
       
Fikapaus!=)               Grejorna=D              Linnet!=D
      
#1 - - johanna:

najs! fiin blogg!:) kolla in min! hur gör man sådäär att man kan trycka upp bilderna!?:) svara gärna på min blogg!:)

#2 - - jenkyys..:

men dra in magen?ehh...

#3 - - resputia:

YOURE TO DAMN SKINNY ! A MAN WANTS A LITTLE AA, A LITTE HUHU, Y KNOW

Till top