Söndag

vaknade vid nio och skulle upp och fika och göra mig iordning till 10
eftersom jag skulle vara med och leda hästarna på murberget=)
när vi kommit till stallet skulle vi rykta hästarna och en massa annat
Jag kännde mig som en riktig idiot=)
Det var flera år sedan jag red så jag kunnde inte ett smack!=)
vi lyckades lasta hästarna ganska snabbt och kom iväg=)
När vi kommit fram lastat av hästarna satt upp skylten och gått ett spår att gå i sen=)
Så kom dom första kunderna det kom jättemånga hela tiden=)
vi fick även gratis fika på museumets cafe=)
Jag gick lite på marknaden också men jag hittade inget=)
så jag köpte en strut med godis=)
när klockan var 3 packade vi ihop och åkte tillbaka till stallet=)
det skulle vara ''luciashow'' halv 4=)
Dom var jätteduktiga=)
och under pausen köpte jag fika och några lotter för skojs skull=)
och vet ni vad!??
jag vann!! på nr 15=D
Jag valde ett par ridhandskar som min mamma ska få i julklapp=)
 HAPPY LUCIA! ;D;D
                                                           igår asså;D hehe,
#1 - - sara:

LOGGAINFRIDA=)<3

Till top