Fredag

vi började morgonen med att köra några lekar i klassrummet en sista gång=(
sen gick vi upp till murbergsskolan för att ha julavslutning det gick väldigt fort bara 20 minuter tror jag=)
till lunch var det hamburgare=) jag var inte särskilt hungrig så jag tog bara en=)
när mamma hämtade mig åkte vi på mataffären sen på JYSK där jag inhandlade en jättegullig liten jullampa=)
Sen skulle mamma och pappa gå på lunch=) då tänkte jag att jag skulle kunna följa med och ta en läsk eller något=)
Men när jag välkom dit var jag hungrig och det luktade så gott på restaurangen=P
så jag åt min andra lunch=/ (Jag måste ha gått upp minst 40 kg idag)
Vi åt hamburgare och dom var jättegoda=D
aja nu så ska jag se på tv=)
puss&kram


den lilla lampan=)
Den är hjärtformad med ett antal röda lampor inuti;D

Idag fick de deras julklappar=)
Sara fick:
ögonskuggor och en cool spegel;P
Elin fick:en stor porslinstomte=)
Tina fick:godis och en porslinstomte=)
Madde fick:en ljuslyckta med en ängel på=)

Jag tror dom gillade det domfick=)
Till top