Piercings:]

OKAY!
Nu är det så att jag vill pierca mig:]
1. TUNGPIERCING fortfarande.. I knoow.. MEN JAG VIIIILL!!!!
2. Fler i öronen!;D Typ 3 till i ena örat och typ 2 i de andra!^^
3. Naveln!:D.. fast de får bli när jag gått ner i viktxDDD

Hm.. Ska nog försöka ta i öronen så snart som möjligt:].. Fast det brukar ju inte funka att säga så.. inte för mig^^

Första bilden lånad av http://mikaelaveronica.blogg.se/
#1 - - ljungberg.:

tungan = mjeh

tusen i öronen = awesomeness!

naveln = uh

#2 - - ljungberg.:

Äh man ser ju nästan aldrig tungpiercingar ändå. Onödig smärta känns det nästan som. ;)



Om jag ska vara ärlig nu så hade jag aldrig tänkt följa med till Härnösand. Hade liksom planer hemma i Mora. :/ Varför mamma och pappa åkte vet jag inte riktigt.

#3 - - Vendela:

det är toppen!

Vad ska du göra idag?

#4 - - ljungberg.:

sv: Jadu Markus var i London och David i Göteborg så dom hade nog en hel del andra planer dom med.

Till top