Godmorgon!:D

Vacker dag inte sant?....................... hehe..

Fan va jag va pigg imorse!! dvs.. En halvtimma sen:]
Vaknade till mobilalarmet.. Låg kvar ett tag och stirrade på min nya lampa..
Sen.. DRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
hahah de va den där svarta dumma väckarklockan...
FYFAN VA HÖGT DEN LÄT!! Trodde det va brandlarmet!!!! Fick ganska bråttom där ett tag..

Jag gillar btw att kliva upp tidigt:} 06.10 för att vara exakt:] Då har jag tid över att tex blogga, se på tv och ibland äta frukost!!^^ Awsoome!
Tv får det bli!:D Efter jag packat;D Packat.. Låter som jag ska utomlands eller nått..
Jag ska placera mina idrottstillbehörigheter i min svarta väska!
BYE!!

Jahaa Ni vill se hur min nya lampa ser ut!^^

Cute huh?:] Den e typ ''gammel''rosa med snitsiga gulddetaljer, vackra mörkrosa fransiga fransar och en fantastisk guldfot.
Fin beskrivning tycker jag:D


#1 - - ljungberg.:

Ooooh fin lampa! :]

Till top