Ingen rubrik, kommer inte på nån, men det här blir bra!^^

Igår var jag och fotade när mamma red;) Sarah följde med!

Och, och i Torsdags!!! Efter ledarplanering (konfa) Skulle jag försöka plugga.. men efter en timme utan någon som helst jä*la möjlighet att koncentrera mig-.-... Somnade jag bland läxorna.. Sen vaknade jag.. och gick och la mig..:]
Anyyhooow... Sovit hos Sara:D Sen fiilm in the morning.. Stan/ Wayne's Coffe (Träffade frida och Viktor;D).. Sen film:] Seen åkte vi till birsta with mah päron!^^ Bra sammanfattning av dagen!
(Köpte finaa smycken på Rean på Ur&Penn!!:] I'll Show yah later!^^)


Och imorgon skulle jag varit med Elin.. Vi skulle fota och åka skridskor!!
Men fick reda på igår, att imorgon ska det vara konfaträff och sen taizémöte... DAMN:(
#1 - - Ellaa:

Awwsssooommeee bbiiilldd jag var med när du toog:o

Till top