Hurricanes And Suns

Slutade tidigt.. PUH!
Då åkte jag och mamma till dollar i Kramfors!
Det är riktigt awsome det ska ni veta!;)
Vi gick igenom hela affären och alla avdelningar duktigt huh?:D
Jag gillar Dollar$tore!.. fast inte i härnösand:].. Eller jo... Eller.. Bara godiset!
Anyhow.. Hittade massa nödvändiga saker där!:D
Gelkuddar till skorna.. Godis... Sminkbehållare och flaskor... Billiga fina smycken.. Ett par fina vantar.. Cola.. Godis..
Ni vet!:D Bara nödvändiga saker lixom!(A)
Ochh så är det cheaap:] Inte alltid bra kvalite... Men det kan jag leva med!^^

Och det är massa awsome med en mamma som är så snäll och betalade<3


Sen försökte jag fota höga kusten bron också!:D Känner att det blev ett misslyckande.. Fast har inte lagt in bilderna på datorn och kollat än;D...

Och ska egentligen plugga No nu.. Och Engelska.. fast har tagit en kort paus för att slänga in ett inlägg!:D
Nämnde jag att jag glömmt engelskan på skolan..? Mycket duktig idiot..


Till top