Brush your teeth after every bite ..Or else..

HI! I'm a sad happyface!:D

1. Yay jag har gjort en ny header!^^ Ska fixa resten av designen och lägga in den nya headern i helgen maybe!^^
2. Okeej.. Moppe! Ska gå en kurs på novemberlovet!^^ YAY!:D:D
Meen.. Man måste ha ett körkortstillstånd.. VET NI HUR SVÅRT DET ÄR ATT FYLLA I DOM BLANKETTERNA!!!
jag frågade nog MINST varannan fråga vad jag skulle skriva x)

Ni anar inte hur pissed of jag är på Spanskan btw!!^^
Hade bara lust att säga det.... DET ÄR INTE MIN GREJ!!!... :]


EY! Vi har äntligen bestämmt en låt på musiken vi tänkte spela(A)..
WONDERWALL!! hahah!^^
fast den är kul att spela!

#1 - - Anonym:

ALLTSSÅH, BILDEN TYP RÖR SIG, SKA DENGÖRA DET SKA DEN GÖRA DET,DET?? OO::o nu blev den normal.. vänta.. den rör sig igen SHIT!!

Till top