Läger!


Shiiit vad härligt läger det har varit!
Verkligen! gruppen har blivit otroligt tight nu:]
Vi har haft en hel massa kul och gjort spännande saker:D  Sen har det även varit en massa tårar..
Men istället för att strunta i det eller typ skoja om det.. Så är gruppen så accepterande, och alla tröstar, kramar varandra och ser efter varandra<3 Känner mig fan nästan lite stolt!^^ Nej.. Jag känner mig stolt!:D
hihi lite djupt:]

Bästa lägret eever!^^ Synd att jag inte hann ta så mycket bilder:(..
Förutom på mig och Sofia:] men hon har sagt att hon dödar mig om jag lägger ut dom...

Helgens snyftlåt..
Sarah Mclachlan - Angel

Nu ska jag fixa ett par saker!:D Handlar bland annat om folie och en kartong:D Lägger in sen^^



#1 - - sofis:

okejdå:( du får väl lägga ut dom :( du måste skicka dom sen iaf! adda mig på msn, [email protected] :)

Till top