Bra humör!

Eller..? Har varit mycket fram och tillbaka med det idagx)
Men har vart i birsta idag!:D Fick tillbringa dom Birsta timmarna med min lillasyster;D
Inte mig emot, idag iallafall!^^

Blev ganska arg idag.. hade inte käkat frukost.. Och vi skulle gå och äta! klockan var väl kring 3-4..
Då går klara och jag och köper på McDonalds och mamma och pappa på tacobaren:]
Vi beställer.. 5 minuter senare har de äntligen fixat våran glass och våra drickor..
Då överlämnade kassörskan våran beställning till nån annan kassörska där..
Ingen fixar vår mat!! Finally! 10-15 varma, svettiga minuter senare.. FÅR VI VÅR MAT!!!!
Och då har dom get mig en liten cheeseburgare och strips.. Jag beställde en QP cheese -.-
Jag:
Eh.. Jag beställde en QP cheese meny
Tilda (en kassörska): Oj! Du Maja (säger vi) du hörde fel på beställningen!
Maja: Det va inte enns jag! Det var Karin
Tilda: Var är hon?
Jag börjar trötta gaaanksa snabbt..
Dom: babblar... babblar.. Vill du ha en ny?
Jag: Skit i de jag orkar inte vänta. Det gör inget.
....... hahaha, jag var värsta sur vid det laget..
Fuck them^^ fick min mat iallafall:] Och min glassås..


Iallafall!:D Jag köpte lite smått också!:D

En klocka för 20 spänn på fyndlagret:D                                        Parfym från gamla goa Rusta för 40 spänn!^^   
Och en ring från glitter 99 kr:].. Fast den e lite stor.. x(             Vrf kostar inte alla parfymer det lixom?..

Oh sist men inte minst! EN PIERCING!^^ 25 pix på Glitter!

Till top