Tjuvlyssnat.se ;) Dagens! x)

hehe kul;D

+ På den första för det är om TH (A)

Två tjejer och två killar ~13 sitter och diskuterar snygga kändisar.
Kille 1: Men sångaren i det där tyska bandet som är så kända nu… Hon är snygg!
Tjej 1: Menar du Tokio hotel?
Kille 1: Jaa…Exakt dom! Sångaren är grymt snygg fast hon är emo!
Kille 2: Jag håller med, och att hon kan sjunga är ett plus också!
Tjej 2: Ni vet väl att han är kille?
Kille 2: Ofta?
Tjej 1 (skrattandes): Det är sant!
Kille 1 (chockat): FAN JAG ÄR BÖG!



Två tjejer i den övre tonåren snackar.
Tjej 1: Alltså… jag har tänkt på en sak. Lova att inte skratta?
Tjej 2: Nej då. Lovar.
Tjej 1: Jo, alltså. När någon gubbe håller på att våldta dig, så har jag kommit på ett skitbra sätt att få honom att sluta!
Tjej 2: Jaså?
Tjej 1: Ja, typ, precis innan han våldtar dig, så ska man skrika: "JAG HAR AIDS!!". Jag slår vad om att han kommer springa iväg! För jag menar, ingen vill ju ha AIDS?
Tjej 2: Ja! Fan vad smart!
En kort tystnad.
Tjej 2: Men, tänk om han har kuken i din mun då?


Tjej ~16 går på bussen och ber chauffören vänta en minut på hennes kompis som är lite sen. Tjejen kommer efter någon minut.

Busschauffören (sarkastiskt): Guuud vilken tur att du är i tid så att vi inte behöver vänta!
Tjejen: Tyst. Du jobbar på SL. Ni ska inte klaga på att någon är sen, när det är eran specialitet.


Till top