Konfirmationen!;)


Lånad av Maria(A) Längst upp!;)


Vi spelade upp ett litet drama;)
Och så sjöng vi en låt!:D
Jag lovar att lägga ut en video till veckan:)
Om idag och lägret!:D

Efter själva gudstjänsten hade vi lite kramkalas:)
Sen drog alla hem till sig och firade;D

Lite släkt och Anneli och Ella fikade hemma hos oss;)
Och så spelade vi badminton!^^

Sen på kvällen var jag med Tinajs, Kela och Maddee!:D
Vi käkade tårta!^^
Och så fick jag de här söta sakerna!^^


Gulligt kort och najsiga örhängen från Kela, Tina, Madde, Frida och Sara^^<3 


Från Maddisen!^^ Docka!^^<3
Händig morsa de där!!!:D


Armband från Sarisen!:D<333 Hon hade gjort all by her self^^<3



Fick vi av Katarina och Maria!:D


Inuti stog det: Till Frida: Kram&Kärlek Maria Katarina (namnteckningar^^)
<3
#1 - - johanna(a):

VART KOMMER ÖRHÄNGERNA IFRÅN?!?!??!?!? DOM ÄR LIKA SOM MITT HALS BAND OCH JAG VILL HA SÅNNA!!!!!!!!!! FRÅGA VART DOM ÄR KÖPTA!!!!!

Till top