Tjenis^^

Usch! Idag var det världens äckligaste mat ;S..
FISKSOPPA!!.. UUEW!... ;s

After school gick ju Tina, Kela å jag på stan:)
hmm.. Vi gick inte in på Paul's.. ;).. CHICKENS! var vi..?
Vi köpte en Marabou VINTER..:) som var asäcklig ;S..

Aja:P
Håller på att göra mer maränger nu:)..
Tar aaaslång tid-.-..

och så håller jag på med en ny design!!:D
Eller hur man säger:P..
Resultatet än så länge HÄR!!




Fiine Scööns on Hemkunskapen;)
#1 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Det gör inte jag heller. :/

#2 - - CLIP:

Nej, inte jag heller!

#3 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Det har svårt att välja de. ;)

#4 - - Tania svarar:

Visst är den bra? =) Tack så mycket!

#5 - - It´s you and me ! - Tävlingar pågår :):

Nu vet jag inte vad jag skrev till dig som du svarade på :p Allt bra?q

Till top