Sundsvall;D

Hihi vi åkte bussen dit kring halv 10:) (Kela, tina och jag:)
Och så.. gick vi på massa affärer osv och kollade på lite
födelsedagspresenter(A) och annat:D

Sen skulle vi fika!;)
Jag ville bestämmt gå nånstans där det fanns SEMLOR ^^<33
Mums! fick min semla till slut^^

Och så köpte jag min efterlängtade vita hatt från H&M :D<333 SOO HAPPY!^^
+ ett armband^^

Later gick vi för att äta på donken:)..
BESLUTSÅNGEST?
haha.. ''Subway?.. Donken?.. Nått cafe?..
aja;)
slutade med donken och glass i Kelas knä^^
Och jag med bearnaise sås i ansiktet^^ och Tina på sin piercing(A)

(Buss hem 6!;D)

Nu ska jag se på House^^

Mitt vanliga feta, glada, ''seriösa'' jag^^
Jag bjuder litte på mig själv

Hatt H&M 69:90 (DIVIDED)
Armband H&M 29:90

Lägger inte in några andra bilder because jag har inte frågat;)
#1 - - SIEL:

sött armband!:D

Till top