hehe naajs;D

De flesta (om nånläst det) förstår säker att ''Intesara''
skrev de senaste inläggen (A)
Hon va såå stoolt! (och trodde hon kunnde skriva som mig..)
MOHAHA! jag e en tönt i en klass för sig!
So i'm sry.. that's is inpossible..

Antar att vi har hållt på som vanligt idag;D..
Sammanfattning..
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA!

HA!

Idag köpte jag btw jackan!:D
Jättenöjd och suuuperglad^^
Reeaaly like it!:D


jättesvårt att få bra bild.. Syns ju inte att den e blåå-.-..
Ska ta ut den imorrn och ta en ny bild:)

jag lägger in ny bild i nytt inlägg

Btw.. gjorde så på paint för att jag har sååå såååå stökigt rum..
#1 - - Anonym:

jag ägde dig.. and i am going to do it again

#2 - - CLIP:

SNYGG!!



I will, I will!:D

#3 - - CLIP:

HAHAHHAHA, Linnea= smurf! Så rätt!;)



Vill med ha en, så sjukt snygg får jag säga igen:)

#4 - - Naima:

Hej på dig !

Allt bra med dig ?

Svara gärna på min dagens fråga : Tänker du blogga under sommarlovet, eller ska du njuta av solen och vara med vännerna ?



Kram // Naimaifinland



ps: I min kommentar ruta står det : Skriv t.ex '' siffran 3 med bokstäver ''Då ska du skriva siffran med Bokstäver !

Till top